У період з вересня 2019 року до 01 березня 2020 учні нашого закладу брали участь у міжнародному конкурсі учнівських молодіжних проєктів «Радянське минуле. (Пере)осмислення історії».
До складу Організаційного комітету конкурсу входили представники Представництва DVV International в Україні, Асоціації «Нова Доба», Міжнародної мережі EUSTORY. Конкурс проводився за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.
Метою конкурсу є ознайомлення молоді України з тоталітарним минулим радянського періоду, необхідністю його критичного аналізу й переосмислення, актуалізації ролі місцевої та повсякденної історії в ході осмисленого й неупередженого підходу до оцінки минулого.
Основні завдання Конкурсу:
- Розвиток критичного мислення, популяризація історичних знань та ідей серед учнівської молоді України;
- стимулювання інтересу молоді до дослідження місцевої та повсякденної історії;
- активізація діяльнісного підходу до вивчення історії в закладах освіти.
Учнівська команда у складі Олега Савченка, Миколи Петрущенка, Валерії Линок, Валентини Ткаченко, Ангеліни Дуди, Жана Тітова (учні групи 42-ОП, які навчаються за професією «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення») та консультанта Ольги Капирсаки (викладач історії) надали на конкурс свою роботу під назвою «Історія однієї вулиці», артбук «Історія однієї вулиці» й Пошуковий щоденник.
Ініціативна група: Валентина Ткаченко, Валерія Линок, Олег Савченко, Жан Тітов, Ангеліна Дуда, Микола Петрущенко (зліва направо)
За результатами оцінювання команда нашого закладу посіла І місце.
Церемонія відзначення переможців конкурсу запланована на вересень цього року в м. Київі.
Вітаємо учасників команди!
У ході роботи над проєктом учні навчилися проводити самостійну пошуково-дослідницьку роботу: опрацювали архівні матеріали, документальні джерела й інформацію про рідний край; ознайомилися з історичним минулим Шосткинщини, відвідали її визначні пам’ятки; збирали спогади про жертв тоталітарних режимів; створювали пошуковий щоденник; презентували свою роботу.
Така робота сприяла тісній співпраці між учнями заради досягнення спільної мети. Вони стали більш товариськими й комунікативними.
Потрібно було багато часу проводити за комп’ютером і застосовувати на практиці набуті в закладі знання з професії «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення». Це виховувало повагу до праці й гордість за обрану професію.
Ми впевнені, що участь учнів у пошуково-дослідницькому проєкті привернуло їхню увагу до трагічних подій в історії України й рідного краю.
Робота над проєктом сприяла розвиткові в учнів почуття власної гідності, необхідності протистояти злу, відстоювати власну думку, займати активну життєву позицію та утвердило нетерпимість до будь-яких проявів насильства проти людства. |