Основою підготовки кваліфікованих робітників є навчально-виробничий процес, спрямований на формування в учнів основ професійної майстерності у визначеній професії, закріплення отриманих учнями первинних навичок та професійних умінь, самостійного виконання робіт, оволодіння сучасною технікою, опанування передовими формами організації праці.
Навчально-виробничий процес у центрі здійснюється відповідно до робочих навчальних планів та програм, нормативно-правових актів, навчально-методичних документів з професійно-технічної та загальної середньої освіти. Зміст і обсяг навчально-виробничого процесу, терміни навчання визначаються робочими навчальними планами та робочими навчальними програмами.
Навчально-виробничий процес у центрі здійснюється відповідно до робочих навчальних планів та програм, нормативно-правових актів, навчально-методичних документів з професійно-технічної та загальної середньої освіти. Зміст і обсяг навчально-виробничого процесу, терміни навчання визначаються робочими навчальними планами та робочими навчальними програмами.
Основними формами професійно-теоретичної підготовки є:
• різні типи уроків, лекції, теоретичні семінари, практичні семінари, лабораторно-практичні заняття ;
• індивідуальне заняття учнів, слухачів;
• консультації; виконання учнями, слухачами індивідуальних завдань (реферат, розрахункова робота, курсовий проект, проміжна поетапна та випускна кваліфікаційна робота, дипломний проект);
• навчальні екскурсії;
• інші форми організації навчання.
• уроки виробничого навчання;
• виробнича практика на робочих місцях на виробництві чи у сфері послуг;
• переддипломна (передвипускна) практика на виробництві чи у сфері послуг.
Виробниче навчання містить у собі:
• навчання учнів у навчально-виробничих майстернях, де вони послідовно набувають первинні професійні уміння і навички виконання робіт;
• навчання учнів, слухачів безпосередньо на підприємствах, полях, де вони, в складі навчальних груп та учнівських бригад під керівництвом майстрів виробничого навчання послідовно закріплюють одержані первинні професійні уміння та навички, навчаються використовувати сучасну техніку, механізми та інструменти, набувають потрібних практичних навичок самостійно та якісно виконувати роботи, передбачені робочими навчальними планами.
Навчально-виробничий процес в центрі організовують заступник директора з НВР Синиця О.В. та старші майстри Андрусенко Л.П. та Антіпенко О.П..
• індивідуальне заняття учнів, слухачів;
• консультації; виконання учнями, слухачами індивідуальних завдань (реферат, розрахункова робота, курсовий проект, проміжна поетапна та випускна кваліфікаційна робота, дипломний проект);
• навчальні екскурсії;
• інші форми організації навчання.
Професійно-практична підготовка складається з виробничого навчання, виробничої, переддипломної (передвипускної) практики і проводиться у навчально-виробничих майстернях та лабораторіях, на автотрактородромі, навчальному господарстві, а також на робочих місцях на виробництві чи у сфері послуг за такими формами:
• переддипломна (передвипускна) практика на виробництві чи у сфері послуг.
Виробниче навчання містить у собі:
• навчання учнів у навчально-виробничих майстернях, де вони послідовно набувають первинні професійні уміння і навички виконання робіт;
• навчання учнів, слухачів безпосередньо на підприємствах, полях, де вони, в складі навчальних груп та учнівських бригад під керівництвом майстрів виробничого навчання послідовно закріплюють одержані первинні професійні уміння та навички, навчаються використовувати сучасну техніку, механізми та інструменти, набувають потрібних практичних навичок самостійно та якісно виконувати роботи, передбачені робочими навчальними планами.
Навчально-виробничий процес в центрі організовують заступник директора з НВР Синиця О.В. та старші майстри Андрусенко Л.П. та Антіпенко О.П..