Неділя, 11.12.2016, 00:15Вітаю Вас Гість

Державний навчальний заклад
"Шосткинський центр
професійно-технічної освіти"

Головна | Мій профіль | Вихід | Реєстрація | Вхід
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Israel
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Ми в контакті

Зворотний зв'язок
E-mail відправника:
Тема листа:
Текст повідомлення:


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

РОБОТА З МОЛОДИМИ ПЕДАГОГАМИ


«Справжнім  учителем-вихователем
можна стати після кількох років роботи  
в хорошому творчому педагогічному
колективі».
                                     А. С. Макаренко

Чи легко бути молодим педагогом... Педагог – це не професія, це спосіб життя. Немає професії почеснішої, немає праці складнішої і відповідальнішої, ніж його праця. Успішна педагогічна діяльність молодого фахівця залежить не лише від його професійної підготовки та особистих якостей, а й від того, в який колектив він потрапить, які умови будуть йому створені, яку методичну допомогу йому надаватимуть для того, щоб він міг розвивати ініціативність, творче начало.

У нашому  навчальному закладі  не один рік працює Школа молодого  педагога, яка надає допомогу молодим викладачам та майстрам виробничого навчання в їх становленні та самовдосконаленні.

Мета  Школи  молодого  педагога — надання методичної допомоги в професійному становленні молодих спеціалістів, забезпечення умов їхнього професійного зростання, удосконалення майстерності, оволодіння практичними навичками, особливостями роботи з документацією - є одним із ефективних методів роботи з молодими спеціалістами.

 Завдання   Школи  молодого  педагога:
•    складання індивідуального плану роботи викладача – наставника з молодим викладачем, майстром виробничого навчання;
•    вивчення особистості та професійних умінь молодого викладача, майстра виробничого навчання;
•    ознайомлення молодого педагога з особливостями роботи та оформ-ленням навчально-методичної документації;
•    набуття молодими викладачами та майстрами виробничого навчання практичних навичок, необхідних для педагогічної роботи;
•    формування вмінь застосовувати теоретичні знання, одержані під час навчання у вишах, у конкретній практичній діяльності;
•    ознайомлення з сучасними нетрадиційними методами та прийомами навчання, формами організації навчальної діяльності учнів на заняттях, новими інноваційними педагогічними технологіями;
•    ознайомлення з психолого-педагогічними особливостями роботи зі здібними та слабкими учнями;
•    набуття вмінь розвинути інтелектуальний потенціал здібних учнів та не втратити учнів із низьким рівнем знань;
•    набуття вміння  проводити самоаналіз уроку.

Основними формами  занять Школи молодого  педагога є:
-    відвідування уроків досвідчених викладачів та майстрів виробничого навчання;
-    відвідування наставниками уроків молодих спеціалістів;
-    проведення семінарів-практикумів, засідань круглого столу, дискусій тощо.

Під час проведення занять у Школі молодого педагога застосовуються різноманітні форми роботи з педагогами, що сприяють опануванню ними практичними вміннями й навичками вирішення проблемних ситуацій, дозволяють висловлювати власну думку й відстоювати позицію з окремих питань педагогічної діяльності, виявляють прогалини у знаннях.

 

 

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів матеріалів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 190
Статистика
Онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Урядова "гаряча лінія"

Корисні посилання