Неділя, 11.12.2016, 13:50Вітаю Вас Гість

Державний навчальний заклад
"Шосткинський центр
професійно-технічної освіти"

Головна | Мій профіль | Вихід | Реєстрація | Вхід
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Israel
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Ми в контакті

Зворотний зв'язок
E-mail відправника:
Тема листа:
Текст повідомлення:


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ


Контроль, перевірка і оцінка результатів
навчання – це   складові   частини
навчально-виховного процесу, без яких
неможливо уявити педагогічну взаємодію
між учнем і вчителем.  
                                                     М.О.Сорокін

      Складовою частиною навчального процесу є контроль навчальної діяльності учнів, призначений для визначення успішності навчання кожного учня, аналізу отриманих результатів та корекції подальшого процесу навчання.  Відповідно до Положення про організацію навчально-виробничого процесу в професійно-технічних навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки № 419 від 30.05.2006, у ДНЗ «Шосткинський центр ПТО»    здійснюється   поточний,  тематичний,  проміжний,  вихідний  контроль  навчальних досягнень учнів,  слухачів.  

Поточний контроль передбачає:
• поурочне опитування учнів, слухачів;
• контрольні і перевірочні роботи;
• тематичне тестування;
• інші форми контролю, що не суперечать етичним і методико-педагогічним нормам.

Проміжний контроль передбачає:
• семестрові заліки (семестрові іспити);
• річні підсумкові заліки (річні підсумкові іспити);
• кваліфікаційний іспит;
• індивідуальні завдання учням, слухачам.

Вихідний контроль передбачає:
• кваліфікаційну пробну роботу;
• державний кваліфікаційний іспит чи захист дипломної роботи, проекту,    творчої роботи.

За допомогою контролю в процесі навчання розв'язують низку завдань:
-    виявлення готовності учнів до сприйняття, усвідомлення і засвоєння нових знань;
-    отримання інформації про характер самостійної роботи у процесі навчання;
-    визначення ефективності організаційних форм, методів і засобів навчання;
-    виявлення ступеня правильності, обсягу і глибини засвоєних учнями знань, умінь та навичок.

     Методи контролю забезпечують одержання зворотної інформації про зміст, характер і досягнення у навчально-пізнавальній діяльності учнів та про ефективність праці  викладача, майстра виробничого навчання.

 

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів матеріалів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 190
Статистика
Онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Урядова "гаряча лінія"

Корисні посилання