Неділя, 11.12.2016, 13:52Вітаю Вас Гість

Державний навчальний заклад
"Шосткинський центр
професійно-технічної освіти"

Головна | Мій профіль | Вихід | Реєстрація | Вхід
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Israel
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Ми в контакті

Зворотний зв'язок
E-mail відправника:
Тема листа:
Текст повідомлення:


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ОФІЦІАНТ, БАРМЕН


 ОФІЦІАНТ
 

 Урівні з професією бармена стоїть професія офіціанта. Слово «офіціант» німецького походження і в перекладі означає «служити», «виконувати». Офіціант - це візитна картка закладу, від його вигляду та його грамотності й професійної поведінки напряму залежить і враження від всього ресторану, бажання чи небажання відвідати цей заклад ще раз.
    


    Для оволодіння даною професією в ДНЗ «Шосткинський центр ПТО» створені всі необхідні умови: гарно оснащені лабораторії, кабінети, велика кількість знарядь праці, що необхідні для якісної підготовки майбутніх фахівців. Навчання проводиться згідно з Державними стандартами освіти.

 Офіціант знатиме:
— вид обслуговування споживачів та сервіровки столів в ресторанах, кафе та барах з включенням в меню виготовлених на замовлення та фірмових страв, напоїв, кондитерських виробів;
— вид та правила сервіровки столів та обслуговування різноманітних урочистостей за замовленнями підприємств, організацій, окремих споживачів;
— асортимент, кулінарні характеристики, правила подавання страв та ціни на них;
— вид, призначення та вимоги до посуди, приборів, білизни, що використовуються, порядок їх отримання та завдання;
— правила експлуатації відповідних видів торгового - технологічного обладнання, ЕККА, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, їх призначення та використання в технологічному процесі;
— правила етикету під час обслуговування споживачів;
 — порядок розрахунків із споживачами за готівку та у безготівковому порядку; — правила ведення обліку та здавання виручки;
— біологічне значення їжі, хімічний склад, чинники зовнішнього середовища, що впливають на харчові продукти, причини харчових отруєнь та їх попередження;
— правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.


 Умітиме:
- використовувати обладнання та інвентар за призначенням, надати першу допомогу при харчових отруєннях;
- обслуговувати споживачів в закладах ресторанного господарства із складною сервіровкою столів, прийомом замовлень від споживачів;
- готувати зал до обслуговування;
- отримувати посуд, прибори, білизну і здавати їх після закінчення зміни;
- прибирати столи;
- здійснювати попередню сервіровку столів залежно від виду обслуговування;
- надавати споживачам допомогу під час вибору страв і напоїв рекомендувати напої до страв, подавати їх на столи;
- розраховуватись із споживачами, виписувати рахунок на бланку вставленої форми;
- здавати виручку в касу закладу в установленому порядку;
- обслуговувати весілля, товариські зустрічі, вечори відпочинку, ювілеї тощо в закладах ресторанного господарства, на підприємстві замовники та в дома;
- обслуговувати офіційні прийоми, наради, конференції, переговори, з'їзди.



      Висококваліфіковані викладачі і майстри виробничого навчання нашого закладу допоможуть Вам оволодіти всіма тонкощами цієї престижної професії.
       В наш час професія офіціанта користується великим попитом на ринку праці. Вона є престижною і високооплачуваною. Здобуті знання і навички в нашому навчальному закладі допоможуть Вам отримати омріяну професію, а набутий досвід знадобиться не тільки в роботі, але й у повсякденному житті.


БАРМЕН

     Бармен - це не професія. Це покликання, стиль життя. Людина, яка хоча б один раз стала за стійку бара й відчула - «це моє!», занедужує цим всерйоз і надовго.


     Професія бармена зародилася в Америці за часів "золотої лихоманки". Господарі, аби збільшити товарообіг, стали пропонувати випивку. Потім приміщення магазину перегородив бар'єр, що розділив "торгівельну зону" і "місце для відпочинку", яке стало називатися баром. Тоді ж з'явилися і перші «бармени»,- у буквальному перекладі, "люди за стійкою". Коктейлі в їх сучасному вигляді теж прийшли до нас з Америки.

    

  Хороший бармен - це психолог, а то і психоаналітик. Вій повинен уміти слухати і чути, спілкуватися, відчувати людину. Від бармена часто чекають не лише випивки, але і розуміння, співчуття або навіть поради, чи просто гарного настрою. Зараз професія "бармен" стала однією з найпопулярніших!
     Сьогодні робота бармена - це мистецтво! Бармен повинен знати, як поводитися з посудом, які келихи використовувати під які коктейлі, в яких пропорціях змішувати, слідкувати за тим, щоб напої відповідали смаку клієнта, правилам гігієни, безпеки і були приготовлені у відповідності з рецептурою, духом і стилем закладу.

Бармен знатиме:

  • асортимент, рецептури, технологію приготування алкогольних та безалкогольних напоїв, холодних та гарячих страв та закусок;
  • асортимент готових до вживання напоїв, кондитерських виробів, які реалізуються в барах, їх товарознавчі характеристики, правила відпускання;
  • техніку ціноутворення на напої, холодні та гарячі страви й закуски; правила етикету і техніку обслуговування відвідувачів у барах;
  • правила розрахунку з відвідувачами;
  • принципи роботи і правила експлуатації використовуваного в барах обладнання та музичної апаратури;
  • правила ведення обліку та складання товарного звіту, здавання грошей і чеків;
  • особливості харчування і обслуговування іноземних туристів;
  • правила безпечних умов праці, санітарії та гігієни, протипожежні заходи.

Бармен умітиме:

  • обслуговувати відвідувачів за барним прилавком;
  • приготувати широкий асортимент алкогольних та безалкогольних напоїв;
  • готувати асортимент холодних і гарячих страв, і закусок;
  •  отримувати закуски, напої, продукти і продукцію та зберігати їх,
  • дотримуючись режиму та правил;
  • оформляти вітрину та барний прилавок;
  • експлуатувати встановлене в барі обладнання;
  • експлуатувати та обслуговувати музичну апаратуру;
  • вести необхідний облік, складати і надавати товарний звіт;
  • здавати готівку і чеки;
  • попереджувати і усувати дефекти продукції;
  • економно і раціонально використовувати сировинні, паливно-енергетичні і матеріальні ресурси;
  • своєчасно і раціонально готувати до роботи та придбати робоче місце; дотримуватися правил безпечних умов праці, санітарії та гігієни, протипожежних заходів.
 
     Важливу роль відіграє професійна етика бармена. На уроках в ДНЗ «Шосткинський центр ПТО», крім знань і умінь, учні набувають якостей, які в майбутньому їм знадобляться в роботі. На уроках виробничого навчання і під час виробничої практики, безпосередньо в закладах ресторанного господарства міста, учні навчаються  обслуговувати відвідувачів за барною стійкою.
    Тож, якщо Ви бажаєте стати гарним барменом, то ДНЗ «Шосткинський центр ПТО» гостинно відчиняє Вам свої двері! Ласкаво просимо!!!




Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів матеріалів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 190
Статистика
Онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Урядова "гаряча лінія"

Корисні посилання